friday

första fredagaen på länge som jag är hemma. skitskönt! har blivit en klassiker att jag åker tll min kille varje fredag annars, men inte idag, inte. jag sa till honom igår att jag ev hade tänkt att vara hemma idag och bara ta det lugnt, han blev nog lite sur och idag har han skrivit skitskumma sms som jag verkligen inte hajar nånting av. jag undrar nästan om han inte var full när han skrev, för han skrev verkligen helt koko! men klan var fan bara halv två. kan man vara full så tidigt? ja, det kan han kanske. hur som så var han skitskum. han skrev flummiga saker och svarade kort. vääldigt olikt honom, han brukar skriva romaner. har inte hört ngt mer av honom sen det heller. jaja, jag känner lite att jag inte orkar engagera mig. är han sur på mig så är det larvigt och är han ute och super loss så, yeah. jag bryr mig inte :)

min kusin har terrat mig hela dagen idag. han vill komma och hälsa på. försöker att få honom att förstå att sverige = jävligt osoft när det inte är sommar. kmr han till svezia nu så kommer han bli besviken deluxe. inget folk ute och inget kul, bara kallt och rått, inte ens snö. haha. dessutom vill jag inte ha honom här nu när jag jobbar, hur fan skulle det funka? haha. jag tänkte att i sommar ska jag ta mig i kragen och åka och hälsa på min farmor och resten av alla kusiner också. lite risigt att jag inte gjort det. antar att det framstår som att jag inte bryr mig ett smack om dom. lite illa kanske men jag känner dom ju inte. men italien är nice, så why not!

jaja. jag ska in i duschen och färga håret nu. hoppas att det blir bra. det jag gjorde igår var ett big mistake om man säger så... och sen ska jag kolla en rulle med morsan! sweet.

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0