metropia osv

var på bio igår med min baby. vi kollade metropia. om en snubbe vid namn roger som bor i farsta och leve ri framtiden och inser att hans och alla andras liv är styrt. allt pga en jävla shampooflaska. konstig men ganska så kul film. den får en trea av fem möjliga av mig. intressant animerat men rätt så tråkig och lite halvsvår sådär. men man var ju bara tvungen att se den för att liksom. efter bion åkte vi hem till mig och chillade i sängen. pussades oavbrutet tills baby skulle dra till jobbet. vi hade veeery good sex också. man blir så jävla horny precis innan man ska ha mens alltså (jag vet att det låter skitnasty). men det är nästan så att man gränslar staketet.

jag håller på och storstädar mitt rum. det är mkt skit i lådorna. minst sagt. FAN VAD MKT CRAP MAN SAMLAR PÅ SIG! jag har redan fyllt två icakassar med junk. fan, jag som städade och rensade mina lådor för inte allt så länge sen? fett skumt. hur kunde jag missa allt det där, det var ju inte direkt nya grejer som jag samlat på mig. jaja. antar att man intalar sig själv att vissa prylar ska man sava bara för att liksom. men nä, det är bara slänga skiten. tar bara upp en massa onödig plats. bort med schiiiten ba!

jag köpte en skitsöt makeupväska idag på indiska. det roliga var att inuti i den fanns en till väska. och en till. och en till. en till och sen till. och vet ni vad? t o m en till. en minipluttväska. skitcute! blir perfekt att ha tamponger och sånt skit i, istället för att ha det i väskan osv som jag brukar och sedan råkar det flyga upp tamponger över hela golvet när man t e x rotar efter pengar i kassan. haha.

jag har menz. jag avzkyr menz. man blir så jävla skitnödig hela tiden då. iaf jag. det är rediga skithögar man krämar ur sig också. inga småkluttar inte, nej, rena rama koblajorna. men ahh, när lingonveckan är över känne rman sig som att man gått på detox typ. man känner sig rätt fresh.

på lördag ska vi kolla på lägenheter. nybyggda. zpännande, va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0