nattmacka

det finns verkligen ingenting som är godare än knäckebröd med några skivor ost på. INGENTING! om jag fick välja en sak att leva på resten av mitt liv så skulle det utan tvekan vara det. fast jag skulle nog sakna avokado, mango, grönsallad, tomat och mozzarella också. eventuellt några kryddor. men jag skulle komma över det så fort jag tog en tugga av mackan, hehee.

satan i gatan, vad kallt det är ute nu! imorse när jag gick upp och kollade ut genom fönstret så trodde jag först att det var snö, frosten såg så jävla vit ut + att jag inte hade några linser i, haha. jag fick värsta myskänslan! och nu när det är så här kallt så känne rjag att julfeelingen är på g. den smyger sig på liksom. sakta men säkert ba! es nice.

jag har hållt på och mixtrat med mitt hår ikväll. trot jag gjorde en dum grej. vi får se imorgon när jag ser det i dagsljus. good lord. typiskt mig när jag inte har bättre för mig.

baby kom hit efter jag slutat jobbet. han var sötare än vanligt. jag har kommit in i ngn jag-är-skitkär-fas för jag vill bara pussa och krama på honom hela tiden. han har blivit som en liten kattunge, man får passa sig för att inte vara hårdhänt liksom. man vill bara squeeza sönder honom! så himla tråkigt bara att han måste åka till jobbet och inte kan sova över :(

den här veckan, och även förra veckan, har varit helt screwed, sömnmässigt alltså. JAG KOMME RINTE I SÄNG PÅ KVÄLLEN! DET GÅR BARA INTE! som nu liksom, klockan är fan halv två och min väckarklocka ringe rhalv sex imorgon. eh? jag borde vara trött efter att ha jobbat hela jävla dagen men icke, vid 9-tiden där på kvällen så slår det fan om i huvudet på mig och jag blir låtsaspigg och rastlös. när jag ligger i sängen och försöker sova så nästan tvinga rjag mig att gå upp bara för att jag kan. varför sova när man kan göra annat? uppe finns ju inget roligt att göra förutom datorn då, och det är faktiskt inte speciellt roligt. har fan tröttnat lite. nästa vecka ska jag iaf försöka slagga lite bättre. även om jag är piggast evah på kvällen så är jag så jävla död på morgonen. seriöst, jag vinglar upp efter en jävla massa snoozande och måste kämpa för att få upp ögonen som känns helt intryckta i huvudet. ganska oskön feeling.

jag saknar min plutt som fan idag. sitter och tittar på kort. jag kommer aldrig glömma dig. så jävla dumt. fy fan. det värsta som hänt nånsin. fy fan vad jag saknar dig. lilla lilla plutten. du var så speciell. ingen kan ersätta dig. trots att det var några veckor sen nu så har jag fortarande inte riktigt fattat det. jag tror fortfarande att du ska komma. jag tänker fortfarande att du ligger brevid mig i sängen. att du kommer in till mig i badrummet när jag duschar och ska pussa på mig och dricka vattnet fast det är varmt. jävla otur. jag saknar dig verkligen. du hade den största platsen i mitt hjärta. älskade lilla plutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0