aska på golvet osv

jag tappade just aska på golvet. jag vet, det är rätt tacky att röka inomhus. det är tacky att röka överhuvdtaget. men det är just det med mig och ciggaretter. jag tappar ofta aska. det är det att jag springer runt och joxar med en massa skit och huxflux har jag världens längsta aska, typ tre m lång. och när jag ska ta ut ciggen ur unnen för att aska så fastnar den jämt på läpparna och det blir en dragkamp mellan lipsen och ciggisen. det gör sjukt ont, kan jag tillägga. ibland är jag the smart guy och tar askkoppen mot munnen nedanför ciggen istället, men oftast inte. intressant, va?

igårkväll när jag skulle förföra min pojkvän så failade jag rätt rejält. jag såg att han var skitsugen. he gave me the sängkammarblick. jag låtsades inte som att jag märkte det men började klä av mig lite foxy så där. hade dock glömt bort att jag hade på mig mina bautastora lilablommiga trosor. dom är verkligen enorma. hur blev det så? vad tänkte jag när jag köpte dom? har jag haft sån stor röv eller har dom liksom sträckt sig? man undrar ju. jag kan fan ha dom som sovsäck. anyway, det blev ett gott skratt liksom och sen fick han sig en avsugning. sjukt intressant, va?

idag är en sådan dag då man bara vill kräkas när man ser sig själv i spegeln. först tyckte jag att jag såg lite gullig ut men andra ggn jag gled förbi en spegel och kastade ett getöga så tyckte jag att jag såg ut som en jävla häxa. slutade med att jag fastnade där framför spegeln ett tag och bara glodde. när blev jag så här blek? har min näsa växt, eller? när fan skaffade jag dreads? vart kommer den enorma röda fläcken på hakan ifrån? varför ser mina ögonbryn ljusgråa ut? ja, u name it. mussyndromet. på hösten/vintern är det lätt att man förvandlas till en grå mus. jävligt lätt. speciellt om man varit sjuk. fast som sagt, det händer jävligt lätt annars också. man blir liksom likblekt och allt ser grått ut. spelar ingen roll om man har sin hottaste tischa liksom, man kunde lika gärna satt på sig en svart sopsäck och varit nöjd. men det är lugnt, man kan inte alltid vara superhot ju. man måste få ha lite fulsvackor.

min morsa är shoppingsugen fast än det inte finns några cash. eftersom att jag är hyggliga dottern så ska mamsen få ett par skor ändå, pengar från mitt sparkonto. då kan jag köpa en hårfärg också och minska mussyndromet litegrann iaf! spara pengar är ju meningslöst. det kommer nog aldrig bli ngt körkort för mig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0