bodycookies haha




jag och min baby köpte kroppkakor idag. har bara käkat det en gång tidigare i mitt liv och jag mindes att det var en skum men god smak. jag mindes rätt. dom är jävligt roliga att äta! känns så jävla old fashion på ngt vis. haha. rårörda lingon och smör"sås" ska det vara till. testa det! (bilden lånad från google btw, försökte ta en bild på våra kroppkakor men det såg way för oaptitligt ut).

omg vad jag har ätit mkt godis i helgen. jag har verkligen UNNAT (haha, mitt nya favvoord) mig. men seriöst, man får fan göra det ibland. speciellt när det är deppiga tider liksom. nu i veckan ska jag verkligen tänka på att inte proppa i mig onyttigt crap.

jag lääängtar efter min jacka. kan den vara snäll och komma imorn? PLZ! jag vill iaf ha den senast till helgen så att man kan inviga den när det blir utgång.

fan. jag skulle skitgärna vilja se michael jacksonfilmen... men eftersom att jag är den enda i min bekantskapskrets som tkr om honom så är det liksom absolut nobody som verkar vara det minsta sugen på att se den. kom igen för fan, micke j var ju super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0