död morgon



öh. jag sitter här och dricker kaffe. så himla trött. skitont i huvudet också. min katt sitter nedanför mig och skriker om uppmärksamhet. fan vad gnällig hon låter! tur att man börjar lite senare idag. så himla trött på att knata runt på taket. hur som helst, jag blev liiite piggare av googles bild på kakmonstret. google var extra snyggt idag!

min mage är i sin egen värld. det är kaos. den gör ont och den är full med crap. känns det som. när man trycker på den, där nere på buken, så vill man skrika. vad har jag gjort? är det ngn form av träningsvärk eller håller jag på och fettar till mig efter allt onödigt tuggande? haha, den som lever får se.

från och med nu ska jag vara lite snällare. igår var jag dryg drygastsson. inte ok. regel nr 1: man får inte vara för dryg mot sina nära. nope. kan jag lära mig av det? yes. jag ska försöka. inget mer drygande. förlåt, baby.

och NIGGAH PLZ. jackan när jag kommer hem, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0