första advent osv

första advent idag. julstämning, ngn? jag har det iaf inte. inte det minsta, trots allt pyssel överallt och julmusik i affärer osv. jag känner INGENTING. jag önskar att jag gjorde det, men det kanske kommer. ok att julen inte alls är samma grej som den var när man var liten, då var det verkligen en big deal. men då var det också julklapparna man såg fram emot mest. nu är det gemanskapen, att man träffas allihop, äter god mat och har det cozy som betyder ngt. men jag vet faktsiskt inte hur det blir i år. vart ska vi fira? ingen i familjen verkar vara speciellt på. dom flesta ska jobba. tråkigt. men jag ser iaf fram emot ledigheten ;)

helgen har varit skitskön och jag mår mkt bättre nu. inte alls lika deppig längre, vilket är sjukt skönt. hur som helst, har mest chillat i helgen (som vanligt nowadays, haha). jag och baby åkte till kista galleria och käkade och spanade in dom nya affärerna. det var dock inte mkt att hänga i granen. en lång gång till liksom med mer tråkiga affärer. lite tråkigt. och även fast jag inte har några pengar att shoppa för så spanade jag och det finns verkligen ingenting som jag känner att jag veeerkligen skulle vilja ha. ja, nya byxor då, det kan man ju aldrig ha för mkt av. eller vänta lite, jag köpte faktiskt två nya linnen, fick dom av baby. kista har tidigare varit min favvogalleria. den är kanske det fortfarande, mest pga att jag tkr det är så mysigt med den stora matdelen. och sen brukar jag alltid komma där ifrån med en massa kassar ;) skärholmen kommer på andraplats men endast pga att dom har en jävligt bra affärer som heter six (tror jag) med en jävla massa snygga örhängen (det är seriöst en våt dröm att gå in där, man blir alldeles till sig). men snyggaste gallerian är sollentuna, fan vad smutt den är. riktigt tjusig. nacka har jag inte varit i ännu, men jag ska väl fast det ligger jävligt off.

oh well. jag ska väl slagga snart. väckarklockan ringer halv sex. och jag har lovat bjuda g på käk imorn i city också efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0