gaga



lady gaga. inte min typ av musik direkt, måste jag erkänna. men jag måste ändå säga att jag tkr hon är lite fresh. låten bad romance är fan skön (bortsett från den tråkiga mainstreama refrängen då). jag älskar introt. och det låter så jävla kul när hon snackar så där "rawrawraw ah ah aaah" osv. haha. och så är hon kreativ, eller ja, man får iaf den vibben. hon känns inte riktigt lika jävla plastig och mata som brittan och christina och resten av fulpacket. plus att jag läste ngnstans att hon är italiano och det är ju jag med så ;)

jag har precis duschat. luktade verkligen skunk. hållt på med massa gamla löv som hade surnat och det satte sig i kläderna, kände mig som ett vandrade jäst mjölkpaket.

ganska skön dag på jobbet. vad har jag gjort liksom? lackat lite och fixat dom sista socklarna. stod och snackade med v om man i typ en halvtimme också, sen kom han på att han borde åka och äta lunch. haha. han vart lika lyrisk över allt man nämnde. allt lät JÄTTEGOTT för honom eftersom att han var sulten.

funderar på om man ska bjuda snubben på middag ikväll? gå ut och käka nåt sweet. eller så köper jag en jävla massa godis (jag vet, vad hände med moralen?) och åker hem till honom och har svullkväll. det kan han behöva! hur som, jag ska försöka styra upp mitt jävla kråkbo till hår nu och sen ska jag diska. så jävla exotiskt med en jättedisk på fredagen, oh yes!

MJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0