heipaaaaaa

måndag måndag måndag. jag har skittont i ryggen och är dödligt törstig hela tiden. colaabstinens. men här finns ingen cola. nej, jag för nöja mig med saft för jag är för lat för att gå och köpa cola nu. tror jag iaf. ah, saft duger. saft är gott och jäcligt törssläckande. intresseklubben antecknar?

jag hade en bra helg. var ute i lördags med min baby och några av hans polare. var rätt trevligt. drack några öl och snackade lite. en av hans polares flickvän är verkligen skittrevlig. gillar henne som fan. jag hoppas att jag får följa med varje gång :D

det här med att sluta röka går ju sådär. jag tycker fan att jag röker mer än nånsins. bu för mig. jag gör det av tristess. t e x på jobbet när jag tar en paus. inbillar mig att det är en cigg jag vill ha så fifflar upp en och stoppar i mungipan. som att det är cigg man behöver när man är utmattad liksom? skulle inte tro det, va. estupido. jag måste sluta! imorgon ska jag köpa en snusdosa. snus är bättre!

just nu missbrukar jag beenie man och lady saw - healing, en gammal klassiker. inte hört den på länge. hörde den på radion och nu går den om och om igen här hemma. den ger mig en sån feel good-känsla. i fukin luw itt!

jag och morsan skulle ha gått på bio ikväll egentligen. skulle antingen ha sett michael jacksonfilmen eller den där bröllopsfotografen. jag vill se michael jackson och morsan ville helst se bröllopsskiten. men det slutade med att vi sket i det och sköt upp det till en dag då "vi var på bättre humör". haha. båda två var ganska så opepp fast ändå pepp liksom. vi kom aldrig iväg. slowpokes. imorn kanske!

imorgon blir vi klara med jobbet. skööönt. hoppas kanske på att få vara ledig på onsdag. jag tror inte det, men hoppas kan man ju alltid ;D

vad är det för massa skummisar som addar en på facebook btw? är det bara jag som får en massa skumma araber, finnar och irakier? que? hur fan hittar dom mig? skumt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0