ldkfjgldfjg

jag skulle "bara köpa en mössa" på HM och kom ut där ifrån med två klänningar, en kjol och så mössan då förstås. varför blir det alltid så? när man tänkt att man verkligen inte ska shoppa så ser man en jävla massa hotta stuff. HM är en sån affär jag sällan går in i. det bara blir att jag glömmer bort och så tänker jag att dom bara har skit, men det stämmer inte. grejerna jag hittade var riktigt snygga. ska lägga upp bilder sen.

jag ska gå på bio och kolla THIS IS IT ikväll. om jag bara orkar kolla upp när den går. jag får lite adhd av sf's sida. jag har inte tålamod av att sitta där och trycka. tkr att det är skitjobbigt. men jag ska ta och skärpa till mig nu, så jävla jobbigt är det ju ändå inte!

vilken tråkigt väder det äääääääär alltså. man blir ju lojd bara av att titta ut genom fönstret. buuu. men min mysiga jacka har äntligen kommit iaf och den var snyggare irl än på bilden. me like :)

mkay. jag ska äta nånting och sen göra mig iordning.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0