måndag




min lunch idag. jag har blivit tokig i majs. fattar det inte. har alltid avskytt majs och nästan t o m sett ner på folk som ätit det (haha) men nu är det min favvogrej. jag tar alltid ett berg av majs om jag får chansen. kul att jag har levt i 21 år och gått miste om nåt så gott. undra om det kommer bli samma grej med gröna ärtor? det har jag ifs aldrig avskytt lika mkt som majs då, men iaf. jag kanske blir helt in love i det med. vem vet? fast dom är verkligen inte speciellt sexiga, gröna ärtorna alltså. men majs!

sprang till brevlådan när jag kom hem. men nope... ingen jävla jacka. gah. snälla, kom dååå. jag längtar ju efter dig! hoppas att den kommer imorn. haha, jag är som ett litet jävla barn. gnällig, tjatig och otålig.

fan. idag är jag verkligen sugen på allt möjligt. ALLT. choklad. pizza. smågodis. croissanter. ja, allt möjligt helt enkelt. varför blir det så? bara för att jag äter så jävla ovarietarat kanske? det ända jag äter i veckorna är typ mackor med ost och ibland filmjölk. och ja, nån jävla sallad då. tokigt ju. jag måse bättra mig. lär ju få sjöbjugg (världens mest nasty ord. jag får massa osmakliga bilder i huvudet).

fan vad kallt det har varit idag btw. knappt så att man överlevt ju. bu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0