MJ



MJfilmen var så där.
men intressant och man blev sjukt danssugen. bakom oss satt två mörkyade peeps och sjöng med i allt, haha, riktigt nice. jag ville bara kliva in i bioduken, eller vad man nu säger, och ge MJ en stor jävla kram. han är verkligen som ett stort barn. eller jag menat att han var. MJ var min sförsta och största idol. tyckt om honom sen jag var liten. minns när jag uppträdde i andraklass med en låt. minns att det inte riktigt blev som vi tänkt oss, vi vågade inte dansa fullt ut som vi planerat och skivan hakade upp sig. haha!

...MAKE THAT CHANGE!

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag har också fått för mig att MJ-filmen ska vara lite halvdegig, fast jag gillar hans musik som fan. Tur att du bekräftade den tanken åt mig ;)

2009-11-19 @ 13:46:12
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0