pluttnamn haha




hur mycket pluttande och snuttande är egentligen okej par emellan?

kallar du din pojkvän/flickvän för puttinuttiga namn när ingen hör? typ: men lillkorven, jag har ju sagt att jag bara använder brun maskara! ni kanske t o m har hemliga nicknames som ni använder när ni ska vara extra mysiga med varandra? hahaha. så himla roligt. och har du ngn gång råkat använda "det hemliga kärleksnamnet" bland folk, t e x i mataffären när du ska ropa på din baby á la lillpluttis!!! vart ääär du? jag har hittat rårörda lingon, du behöver inte leta mer.

jag tycker att det är okej att plutta litegrann, men inte bland folk. det kan få mig att vilja kräkas. det är lite samma grej som att man inte råhånglar eller torrjuckar på t ex tunnelbanan. lite hyfs liksom!

dela med er nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0