quiz

01 VAD HETER DU: det du!
03 VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: lady saw och beenie man - healing
05 VAD ÅT DU SENAST: torkade jordgubbar överdragna med yoghurt
06 HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU: mulet
08 DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET: en mix av allt. det är så olika. ibland faller man för humorn och sättet och sen ser man utseendet och ibland faller man för ngns söta näsa. men det jag tittar på alltid är ett par snygga armar med mkt ådror *mmm sexy*
09 VAD HAR DU PÅ DIG: svarta jeans och ett random linne som jag jobbat i flera veckor typ. luktar snusk. ska byta sen
10 HUR MÅR DU IDAG: sjuk. hemma från jobbet idag
12 FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK: öl
13 FAVORITSPORT: sport alltså... fotboll är det jag gillar att titta på
16 SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG: soluppgång. en nyyyy dag framför sig. mjaaaao!
21 FAVORITDAG I VECKAN: torsdag
22 FAVORITHOBBY: slratta. träna. pussa på min kille
23 ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON: nej, jag är rakt på sak. vill jag ha ngn så ser jag till att få den
24 FAVORITLÅT: oj då. jag har rätt många favoritlåtar
25 SOMMAR ELLER VINTER: zommar. fast jag gillar vintern också, man kan ha mer snygga kläder då *ME LIKIE*
26 KRAMAR ELLER KYSSAR: kramas!
27 FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS: förhållande. jag är mer en förhållandetjej även om det kan vara sjukt kul att köra fulingar och flirta runt lite ;)
32 HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA: med min mamsi
33 VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER: omg. länge sen jag läste en bok alltså. men jag fick en bok av min kille som han tkr tt jag ska läsa. den har legat på mitt nattduksbord i typ en vecka nu och jag har bara konstaterat att omslaget är jävligt billigt, men jag ska läsa den... snart
35 FAVORITSPEL: jag tröttnade på tvspel och sånt för ganska länge sen. men THE GAME OF LUV är ju kul. flirta osv. det är ju ett spel det med ;D
38 ÄR DU ROMANTISK: haha jag tror faktiskt att jag kan vara det, bara jag vill. jag kan iaf skapa sjukt romantiska bilder i huvudet. jag gillar levande ljus och myzpyz liksom. dock så är min pojkvän mer "JAG GILLAR MÖRKER" och så sitter han där och tittar på tvn
39 KAN DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG: ja men vafan, det är jag nog även om det går lite upp och ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0