söndag som vanligt

söbdag igen. fy fan vad jag ogillar söndagar. alltid samma visa. kan man på ngt sätt göra dom lite roligare? nej. man kan såklart göra ngt kul osv men man slås ju ändå alltid av att IMORGON ÄR DET JOBB, YES. IMORGON SKA JAG UPP SKITTIDIGT OCH JAG HAR EN LÅNG VECKA FRAMFÖR MIG. inte roligt ngnstans. veckorna är lååånga även om dom går rätt fort pga att det är samma mamma hela dagarna. trist. jag har iaf bestämt mig för att den här veckan ska inte vara lika destruktiv som den förra. jag har ryckt upp mig nu. imorgonbitti ska jag gå upp tidigt så jag hinner dricka kaffe och äta en bra frukost. har liksom tappat bort mig lite och blivit sjukt slarvig och det märks, jag mår fan mkt bättre om jag kör på fasta rutiner *LER SVENNE*.

just nu lider jag av ngn törstnoja. känns som att jag har det varje söndag när jag sitter vid datorn och väntar på att det ska bli måndag? SÅ JÄVLA TÖRSTIG. skulle kunna dricka en hel pool fylld med cola zero! mmm... men här finns bara saft. det jobbiga är att man blir sjutk svullen i magen av att ha törstnoja och sen gör det ont i magen när man ligger där i sängen och försöker sova. bu :(

eftersom både jag och min snubbe haft taskigt med pengar denna helg så var vi bara hemma hos honom och softade. chill men man blir lite rastlös. vi vandrade runt lite i täby centrum i lördags. drack kaffe och suktade på lite kläder. jag såg elisabeth höglund då och hon hade lika rolig frilla irl. credits till den tanten! hysteriskt fluff!

dagens nya lärdom: när man kopplar in mobilen i datorn (usbgrejen) så laddar den. jag visste inte om det? berättade det för min snubbe och han sa att "ja? visste du inte om det?". nej, det gjorde jag inte? hahaha. jag som alltid tänkt att man måste skynda med att ladda över bilder om man har taskigt batteri för annars dör skiten. jaja, soft att man fortfarande lär sig ngt nytt nån gång ibland ;)

oh well. ska väl dricka ett glas saft till och sen knoppa. over and out. piz bradda!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Kan hålla med dig om det, Alla program var bättre förr. Men samtidigt tycker jag det är roligare att robinson kommit tillbaka igen ^^

2009-11-23 @ 16:00:37
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0