sorry

varför har jag blivit så himla tråkig? jag tkr att det känns så jävla tråkig i veckorna pga att jag bara jobbar och inte gör nåt annat, men det är jag själv som gör det så. jag bangar det mesta just nu och jag känner mig faktiskt jävligt tråkig. jag har blivit tråkiga tjejen. tidigare har jag sett ne rlitegrann på folk som ska vara så jävla "SLITNA" i veckorna och bara palla ses på helgerna men nu är jag så själv. har iaf varit det i några veckor nu. jag tkr det är sjukt skönt att komma hem och softa lite framför datorn och ja, bara chilla. förlåt, g, för att jag blivit så himla trist. ska börja käka lite vitaminer så jag blir rolig igen!

vi hade finbesök idag på jobbet, av mr e. mr e = fikatime. han kommer alltid med det mest onyttiga och det dyraste kaffebrödet. sån där skit som man bara inte kan motstå. idag hade han med sig en wienerbrödslängd. god dammit, det var ljuvligt... som en orgasm för munnen att stoppa in skiten! fy satan alltså, bullar... det är inte att leka med. i fukin' luv itt!

jag är extremt godissugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0