städa städa stäääda

ledig idag. fett skönt. har städmani och städar järnet. överallt dock så jag vet inte om det blir ngn skillnad. jag börjar liksom med en massa olika projekt. haha. men hellre det än att inte göra nånting alls ju. insåg även att mitt tangentbord var indränkt med stearin, how come liksom? jag med mina jävla levande ljus överallt. det snuskigaste som finns är verkligen gtisiga tangentbord, känns som att dom är fulla med bakterier (DET ÄR DOM JU), och mitt hade verkligen blivit grisigt. uh, shame on me.

anywayz. det är verkligen dödskönt att vara hemma och slippa jobba ibland. är sååå mör i kroppen efter det där jävla grisjobbet. MEN efter ett tag så blir man ju lite bor4ed och känner sig som ENSAMMA TJEJEN och man undrar varför INGEN hör av sig? man kommer på sig med att springa och "råka" titta på luren ibland. sms??? INGET SMS??? WTF? har jorden glömt bort mig? äh, så farligt är det väl inte.

sitter med hårmajonäs i håret. mitt hår är heeelt out of space nu. jag tvättar det. borstar det. efter nån timme har allt förvandlas till en endaste stor jävla tova. nigga plzzz, help me. JAG VILL HA TILLBAKS MITT LÅNGA FINA HÅR! hur? varför är det så himla risigt? åh, risigt hår är inte kul. inte alls. när man var fjorton gjorde man allt för att håret skulle vara risigt, det var liksom balla allan att vara lite dräggig, men inte längre. nu vill man ju vara fina tjejen liksom. ååååh, ge mig fint hår! om det inte blir bättre lär jag raka av mig det. serri, så här kan man fan inte gå runt. gad dammittt.

mina fötter somnar så fort jag sitter still. superkeff och lite halvläbbigt. så har det ifs varit länge. men jag undrar why. förut var man iaf tvungen att sitta på dom för att det skulle hända men nu räcker det med att jag sitter ner med benen rätt ner och dom somnar iaf. que?

igår bitchade jag loss mot min stackars pojkvän. jag måste nog ha dom drygaste skämten ever. vem tycker att det är roligt förutom jag? ingen skulle jag tro. det är nåt vajsing med mig alltså. 99, inte helt 100. oh yes.

jag lyssnar på reggae och för sommarfeelings. aweee!

min jacka har fortfarande inte kommit. GÖR MIG TOKIG!

I CANT FORGET HOW U MADE ME SWEAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0