äntligen fredag

hårt arbetande tjej. haha, ja, thats me. undra hur många som jobbar så jävla hårt som mig? ok, man kan jobba hårt på olika vis. men mitt jobb är verkligen... vad säger man... krävande. man jobbar med hela kroppen och efter en sån här dag är man helt slut. känns som att ngn hoppat på mig. jag borde operera om mig till snubbe, haha. nej, det vill jag verkligen inte. baaara skoja.

känner mig lite tråkig. skulle hängt med min snubbe till hans kompisar men jag sa att jag inte pallade. jag känner mig så knäpp efter det här med hunden + att jag jobbat skithårt. verkade inte som att han blev sur. han tyckte kanske mest att det skulle vara skönt att gå utan mig. kan han supa till sig hej vilt sen utan att jag blir lite irreterad. haha.

jag käkade just världens äckligaste tacopaj. hur fan kan folk gilla sånt? seriöst, det smakar ju bara gamla rester som ngn svirat ihop. lite skit hit och lite skit dit. yuck. aldrig igen. jag har dock käkat det förut och gjort samma upptäckt och tänkt exakt samma sak. men men. jag gick på det igen. är man hungrig så är man.

så fort jag ser ett tågspår så tänker jag på dig. jag lär inte palla åka tåg på ett tag.

min mormor var gullig och gav mig ett kuvert med en femhundring i. tack så mkt lilla mormor. tack tack tack :)

nä, imorgon ska jag försöka cheera up lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

2009-11-01 @ 15:10:14
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0