blablabla

jag klickade hem jackan igår. fffresh! längtar tills den kommer. den ser verkligen supercozy ut!

vi hade en konversation om mat idag på jobbet. gubbarna satt och skröt om vems fruga som hade lagat godast matlåda osv. rätt kul att lyssna på. "mmm, titta, jag har oxroulader... vinbärsgelé också!", "jag fick mackor idag..." och "äh, jag gillar köttbullar och makaroner ändå. enkelt men jävligt gott.". haha. och så kom jag och tänka på den ggn när jag skulle vara HURTIGA FLICKVÄNNEN och styra ihop en matlåda till mitt ex. makarone roch köttbullar. inget speciellt men ändå liksom, jag tyckte jag var värsta husmorsan som stod där på kvällen och fräste. sen visade det sig att skiten hade varit i stort sett oätlig eftersom jag glömt salta makaronerna. hahaha. kan man faila mer eller? fy fan, riktigt ruttet. jag är inget vidare i köket, det kan jag erkänna. även om det där bara var ett litet slarvfel. haha. jag måste bättra mig.

idag har jag för övrigt haft en ganska så jobbig arbetsdag. eller ja. men sjukt obekväma arbetsställningar om man tänker efter. och jag har ålat runt i lera och grejer. GRISJOBB. men men. hellre det än att bygga byggställningar. det går ifs rätt fort men bara tanken på det gör att man vill skära av sig lilltån :( det är vad som väntar imorgon. jaja, jag har iaf nya snygga långkalsonger...

nu ska jag styra upp några mackor och fundera ut vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0