bu

jag är lite mitt i veckan-depp typ. egentligen utan ngn anledning. men liksom ibland får man sig en funderare över allt och ingenting. jag har väl inget att gnälla över, mitt liv håller väl verkligen på och ta fart men ändå. det är allt det där runt omkring. man känner sig så ensam och man är inte riktigt hundra på vad fan man ska göra. det är ifs ingen big deal, jag menar nåt kommer man väl alltid på. men just nu känner jag så här: jag skulle helst av allt vilja ligga i sängen och bara dricka kaffe. konstig kombo, jag vet. men ett önskescenario skulle se ut så här: jag ligger i sängen varmt nerbäddad med lite schysta tidningar och en stor fet kaffetermos brevid mig. självklart är det ngn som servar mig och fyller på termosen med nybryggt kaffe så fort den tar slut. mm. bububu.

min mamma är bäst men ibland känne rjag verkligen att bägaren rinner över. det är saker hon säger. hon har en tendens att få ALLT att låta som gnäll. ska hon be mig om en sak så gör hon det tjugo ggr på ett gnälligt och lite småirretarat vis och sen får hon lite ågren över det och är skittrevlig istället. så himla skumt. och det där med maten. konstigt. äter man så klagar hon och ger mig miner, kommer gärna med ngn kommentar också. typ "kakor?". och äter man inte så skriker hon att man har anorexia. inte för att jag bryr mig. jag tar inte åt mig av ngt av det där men jag förstår bara inte VARFÖR det måste gnällas så jävla mkt. konstigt det där med mammor. dessutom tänker jag på hur det blir när jag flyttar. på min mamma låter det liiite som att jag kommer bo här hos henne hela livet. liksom, ja, det låter så på nåt vis men samtidigt så verkar hon vara så himla trött på mig. jag undrar hur hon kommer ha det när jag flyttar? kommer vi att losa kontakten? jag är ändå väldigt tight med min mamma. vi har en speciell relation. lite mer kompis än familj.

det där med att flytta. jag har ju varit tillsammans med min kille i snart ett år. om man bortser fån att jag är en sån drama queen så har vi det bra. han och jag har pratat lite om att flytta ihop. hm. till en början var jag jävligt skeptisk till det. typ hey, jag kanske ska ha en egen lägenhet först? men nu känne rjag att det kanske skulle vara nice ändå. vi jobba rju olika. jag dag och han natt så vi kommer ändå att få egen tid. vi kan inte bo ihop i hans etta för den är mini. men han undrad eom jag inte kunde ställa mig som medsökande hos honom så kommer vi tydligen högre upp i kön. jag känner mig faktiskt pepp. det skulle vara nice att starta ett eget liv. fresh. fast jag skulle sakna mamma sjukt mkt.

jag försöker sluta röka. det går så där. röker mkt mindre iaf, snusar mest. men nu har jag skramlat ihop lite småpengar här och ska gå och köpa ett paket och dela på det med morsan... hoho.

JAG VILL HA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0