cozy

soweet. haft en toppenhelg trots att jag varit pank. umgåts med min baby och bara haft det nice liksom. igår var vi i gamla stan och drack några öl och sen flummade vi in på ngt helskut ställe. haha. ett italienskt pastahus, vet, det låter helt normalt men det var det inte. vi skulle bara fyllesvulla lite, typ kaffe och bulle, och enligt tjejen som hade hand om insläppet så kunde man ta det där. MEN ICKE. världens mest avancerade place. inga bullar, bara överdrivna bakelser osv, sånt man inte alls var sugen på. way för sliskigt. och man fick som ett kreditkort att betala allt med också så man sen skulle dra av när man gick där ifrån. vi hann ju bara in och kolla runt lite och sen ut. lämnade dom oanvända korten till tjejen i kassan som såg lite fundersam ut. haha. säkert ett skitbra koncept om man går dit för att käka, men att gå dit i tron om att det är som vilket random café som helst, näää...

FY FAN. JAG SAKNAR VERKLIGEN MIN KAMERA!

yaya! nu ska jag ta en macka och läsa tidningen. och sen ska jag gå och köpa snuuus. ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0