GNÄLL

för typ första ggn i mitt liv så enjoyade jag inte att sola. nej, dom där 26 minen var ren plåga. jag låg där och ålade mig i olika ställningar. ut med benet. in med benet. så jävla varmt! fläkten var av också. stack ut huvudet och kollade tiden, lååångt kvar. hoppade faktiskt ur fem min innan den slogs av. haha. det skulle jag ALDRIG gjort i vanliga fall. jag är så jävla mån om att bränna mig till max när jag väl ligger där. men inte idag för idag är jag knäpp.

dålig dag idag. känner mig ugly. och framförallt fet. alldeles svullen om magen. gah. hate that shit. känns som att man är fullproppad med diverse. förstoppad kanske? bränner fan i arlset när jag skiter och det kommer bara minikorvar. ah, dagens i-lands helt enkelt.

jag är så jävla uttråkad fast samtidigt så vet jag att JAG BORDE SOVA FÖR ANNARS ÄR JAG DÖD IMORN. imorn väntar en låg och hård jävla dag. lovar att det kommer regna och blåsa som fan också. bara för att liksom. ja, idag whinar jag fan om det mesta.

jag borde vara nöjd. jag har ju hårmajonäs!!!

dagens sämsta:
*min enorma afrikabarnsmage (har jag svalt globen, eller?)
*bauta innefinnen på hakan som bara spänner
*att armbandet jag spanat på skitlänge var slut när jag äntligen fått lite pengar
*att jag har en lång tråkig dag med mkt slit framför mig imorgon
*och sist men inte minst att jag känner mig jävligt gnällig idag. jag vill bara gnälla om allt! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0