jdfhg

det luktar pepparkakor överallt!

jag slängde i lite slingor i mitt hår. ljusa upp det lite liksom. det blev faktiskt riktigt bra. en ljusbrun ton. känns som att det blev det över hela håret dock. vet inte hur. men hur som helst så blev det bra!

testade även min nya plattång från björn axén som jag fick av baby i helgen. värsta cute av honom att köpa en till mig! jag har velat ha en jättelänge men det har liksom bara inte blivit av att jag köpt ngn, alltid prioriretat andra saker. men vilken fin volym man fick! och man kan även locka håret med den. superbra. tack så jättemkt, baby. du är rarast av alla!

jag är sååå sugen på nånting. vet inte vad? jag borde verkligen inte äta nånting dumt. har ätit mkt gottigott i helgen och jag menar, nån jävla måtta får det väl vara på det goda! men å andra sidan, det är måndag? aaaaah, jag vet inte riktigt. låta magen bestämma eller låta hjärnan bestämma? svårt val.

PS! hårmajonäsen gör susen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0