ruggigt osv

uh. snacka om ruggig dag. så jävla rått ute. haft ganska dålig arbetsmoral idag. allt har liksom känts lite extra blä pga vädret men jag har ändå fått skitmkt gjort. vi har förberett bra inför imorn. imorn blir en tuff dag :( vi ska göra klart så mkt som möjligt eftersom dom kommer på måndag. tur att man har en cute boyfriend som smsar soeta textsisar iaf!

sitter här med huvudet insmetat i HÅRMAJONÄS. haha. smarrigt namn! majonäääs. hårinpackning för folk med afrohår. tro mig, det är bra grejer om man har riiiktigt taskig hårkvalité. köpte en sån burk (brurkarna är skitstora) för några år sen efter att jag hade tagit ut mina dreads, då var mitt hår rätt slitet, och jag har för mig att det fixade biffen. hoppas att det kan fixa mitt kråkbo även denna gång ;) baha.

hade tänkt att jag skulle gå och träna efter jobbet idag egentligen men nu känner jag mig sjukt opepp. springer nog en liten runda sen istället, ifall jag inte såsar ihop. tänkte nämligen gå och sola lite. då lär man ifs verkligen såsa ihop. man ligger ju alltid där inne och drömmer alternativt svettas ihjäl.

fan. snart är det halloween? i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0