wasted

öh. vaknade halv elva och kände mig helt jävla lost. så jävla slut i kroppen (JAG GJORDE INTE ENS NGT IGÅR), men kändes som att jag hade världens hangover. oh well, det är nåt jävla jobbigt över den här dagen. mitt hår är en endaste stor torr boll som står rätt bak, min hund hoppar på mig hela tiden och vill ha attention, jag har försökt rensa upp bland mina kläder eftersom det verkligen behövs men vad fan, det är verkligen JOBBIGT. världens mess här hemma. ah, jag känner mig så himla gnällig idag. och som om det inte vore nog med det, det regnar som fan unte också. wtf liksom. ge mig lite soft feeling när jag är ledig. jävla crap.

konstiga fyllesms från pojkvännen också, han svamlade om barn. barn, skaffa barn? är han helt borta i skallen eller? jaja. en till kopp kaffe och sen är jag väl  på benen. eeeh...

jag är dessutom EXTREMT jävla sugen på att shoppa. jag vill ha cardigans och snygga smycken (ringar, armabdn och örhängen). men jag har verkligen zero money. ensam känne rjag mig också. CRAP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0