yaddayadda

ÖVERAKTIV URINBLÅSA? YES, i got it. jag måste pinka en gång i minuten känns det som. på jobbet tror dom att jag är blivit nuts. det är lite pinsamt. men det är liksom små jävla skvättar som vill komma ut hela jävla tiden. ganska nasty när man tänker efter. känns som att man ska kissa på sig, sen när man väl sitter där så tar det ett tag för skiten att rinna ut. haft så ganska länge nu, trodde först att det var UVI men det brukar ju inte dra ut så här jävla länge, så antar bara att man pinkar sjukt mkt när man dricker så mkt och stora mänger kaffe som jag? howhow. även om det är lite småjobbigt så är det iaf bra för förbränningen. inbillar jag mig iaf. att man rensar ut sig liksom. yes yes.

var ute med hunden och såg en liten grå fläck i luften långt bort. tre sek senare var det runt om mig överallt, ja asså, dimma såklart. läskigt att det bara kommer så där. så fort! som om att man går in i en tjock kall vägg. lite spooky men samtidigt småcozy.

jag är så jävla trött på jeans. jag vill ha ett hav av leggings. så jävla bekvämt att gå i. som att glida runt i långkalsonger ffs. perfa ju.

FAN, JAG KÄNNER MIG LITE ÖVERAKTIV! what to dooo, what to dooo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0